Garantija

Mēs sniedzam 1 gada garantiju visiem mūsu produktiem.

Mūsu galdi ir izstrādāti tā, lai, ja kāda galda daļa ir bojāta, to varētu noņemt un salabot, vai, ja nepieciešams, nomainīt.

  • Ko darīt, ja esat saņēmis bojātu/bojātu preci?

Lūdzu, pārbaudiet piegādes saturu, kamēr kurjers ir klāt! Ja preces transportēšanas laikā pēc kurjera aizbraukšanas tiek atklātas bojātas, mēs nevaram garantēt nomaiņu.

Par visiem konstatētajiem bojājumiem ir jāziņo stingri pa e-pastu ne vēlāk kā 3 darba dienas pēc preču saņemšanas un pirms jebkādas montāžas un/vai uzstādīšanas.

Lai gan tas notiek ļoti reti, ja jūsu produkts netiek piegādāts ideālā stāvoklī, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu ar bojātā produkta attēlu, un mūsu specializētās klientu apkalpošanas komandas loceklis ieteiks labāko risinājumu, tostarp atmaksas, nomaiņas vai remonta iespējas. .

  • Ko darīt, ja jums nepatīk prece, kuru pasūtījāt, kad tā tiek piegādāta?

Mēs esam pārliecināti, ka jums tas patiks, taču, ja nē, varat to mums atgriezt 14 dienu laikā pēc piegādes, lai saņemtu pilnu naudas atmaksu, tiklīdz produkts tiks atgriezts mums. Vienkārši sazinieties ar mums 14 dienu laikā pēc produkta(-u) saņemšanas, un mēs palīdzēsim jums atgriezt.

Lūdzu, ņemiet vērā: lai mūsu piegādes partneri varētu savākt savu produktu, jums tas būs jāizjauc un jāiepako.