NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Pasūtījumi

  • Visi pasūtījumi ir atkarīgi no koksnes pieejamības.
  • Lai apstiprinātu pasūtījumu, pasūtījuma veikšanas laikā ir jāiemaksā 50% depozīts.
  • Ja preces nav noliktavā un tiek piedāvāts izpildes laiks, mēs pieprasīsim atpakaļ pasūtījumu un pilnu samaksu pirms piegādes.
  • Iemaksas par rokām izgatavotām komisijām pēc pasūtījuma netiek atmaksātas, kad produkts tiek būvēts.
  • Jūs esat atbildīgs par to, lai pārbaudītu, vai visa jūsu pasūtījuma informācija ir pareiza un piemērota jūsu prasībām, tostarp izmēri, izmēri, produkta īpašības, piekļuve un piegāde. Ja mēģināsim veikt piegādi un nevaram piekļūt izvēlētajai telpai lieluma ierobežojumu dēļ, tad jums tiks piemērota piegādes maksa un tā netiks atmaksāta.
  • Visas mūsu mēbeles ir izgatavotas ar rokām atbilstoši vietnē piedāvātajiem izmēriem, taču, tā kā visas preces ir roku darbs, lūdzu, pieļaujiet norādīto izmēru novirzi +/- 5 mm.
  • Mēs paturam tiesības atteikties apkalpot personu vai uzņēmumu.
  • Jebkuras preces cena ik pa laikam var mainīties, taču izmaiņas neietekmēs mūsu pieņemtos pasūtījumus.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi pirkumi, kas veikti ar atlaidi, kas pārsniedz 20%, tiek uzskatīti par galīgo izpārdošanu un nav piemēroti atgriešanai vai maiņai.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nepieņemam čekus – atvainojiet!

Lūdzu, pārbaudiet pasūtījuma informāciju pirms pasūtījuma veikšanas, jo jebkuras izmaiņas pasūtījumā pēc preces ievadīšanas ražošanā var palielināt izpildes laiku.

 

Kā veikt pasūtījumu tiešsaistē

  • Izvēlieties galda modeli
  • Izvēlieties izmēru opciju, koka apdari, metāla apdari, sola iespēju.
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja vēlaties pasūtīt kādu no mūsu pasūtījuma apdari, varat izvēlēties jebkuru krāsu un tajā pašā koka tipā un atstāt piezīmju sadaļā piezīmi, ka vēlaties saņemt savu galdu noteiktā apdarē.
  • Kad esat pabeidzis pasūtījuma apmaksu, jums tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma e-pasts ar pasūtījuma informāciju un paredzamo pasūtījuma piegādes datumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes un nosūtīšanas datumi var tikt pārcelti uz vienu nedēļu, par izmaiņām jūs tiksit informēts pirms paredzētā nosūtīšanas datuma.
  • Ja jebkurā laikā vēlaties uzzināt jaunākos atjauninājumus un pasūtījuma izpildes gaitu, varat sekot saitei, kas jums tiks nosūtīta pirmo 7 dienu laikā no pasūtījuma datuma.

Kā veikt pasūtījumu pa e-pastu

  • Lūdzu, nosūtiet mums visu informāciju: preces modeli, koka apdari, metāla apdari, izmērus un visas citas detaļas.
  • Pasūtījuma maksājuma saite jums tiks nosūtīta pa e-pastu.
  • Kad maksājums būs saņemts, jums tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegādes un nosūtīšanas datumi var tikt pārcelti uz vienu nedēļu, par izmaiņām jūs tiksit informēts pirms paredzētā nosūtīšanas datuma.
  • Lūdzu, norādiet mums savu piegādes adresi un piegādes uzņēmuma mobilā tālruņa numuru, pretējā gadījumā mūsu partneru piegādes uzņēmums nevarēs jums piegādāt.
  • Ja jebkurā laikā vēlaties uzzināt jaunākos atjauninājumus un pasūtījuma gaitu, varat sekot saitei, kas jums tiks nosūtīta pirmo 7 dienu laikā no pasūtījuma datuma.

Mēs novērtējam jūsu uzticību mums, sniedzot ieteikumus par sēdvietām jūsu izvēlētajam galdam. Mēs cenšamies sniegt labākos padomus, pamatojoties uz standarta krēslu izmēriem un parasto telpu, kas nepieciešama ērtai sēdēšanai. Tomēr, tā kā krēslu dizains un izmēri var ievērojami atšķirties, iesakām pārbaudīt savu konkrēto krēslu izmērus, lai nodrošinātu, ka tie ērti iederēsies pie galda. Mēs vēlamies, lai jūsu ēdināšanas pieredze būtu pēc iespējas patīkamāka, tāpēc mērīšanai veltītais laiks var būt nozīmīgs solis šī mērķa sasniegšanā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai gan mēs sniedzam norādījumus, cik vien iespējams, mēs nevaram uzņemties atbildību par neatbilstībām starp mūsu ieteikto sēdvietu skaitu un jūsu krēslu faktisko uzstādīšanu.


Pasūtījuma noformēšana pa telefonu

  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nepieņemam pasūtījumus pa tālruni.

Visi attēli ir parādīti tikai ilustrācijas nolūkos

 

Atgriešana un atcelšana

Mēs esam pārliecināti, ka jūs būsiet ļoti apmierināti ar savu pirkumu. Tomēr, ja neesat pilnībā apmierināts, varat to atgriezt mums 14 dienu laikā pēc piegādes, ja vien prece nav lietota, nav bojāta un atrodas oriģinālajā iepakojumā. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu informāciju par to, kā veikt atgriešanu.
*Izņemot pasūtījumus un krēslus.

  • Ja pasūtāt preci, kas ir noliktavā, jūs varat atcelt savu pasūtījumu jebkurā laikā pirms piegādes un neradīsiet nekādas izmaksas, kamēr preces nav nosūtītas piegādei.
  • Kamēr preces nav bojātas pēc piegādes, mēs priecājamies, ka preces tiks atgrieztas 14 dienu laikā pēc piegādes, un piedāvājam naudas atmaksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu sākotnējās piegādes izmaksas nevar tikt atlīdzinātas — ja tiek piemērota bezmaksas piegāde, lūdzu, skatiet šīs lapas augšdaļu.
  • Kamēr preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma izmēriem, nav bojātas pēc piegādes, mēs priecājamies par precēm, kas tiks atgrieztas 14 dienu laikā pēc piegādes, un piedāvājam 50% atmaksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu sākotnējās piegādes izmaksas nevar tikt atlīdzinātas — ja tiek piemērota bezmaksas piegāde, lūdzu, skatiet šīs lapas augšdaļu.
  • Pielāgotus pasūtījumus var atcelt, kamēr preces nav nosūtītas piegādei. Ja tas tika nosūtīts, var tikt atmaksāti tikai 50% no kopējās summas, atgriešanas piegādes izmaksas jāsedz klientam, piegādes izmaksas nav atlīdzināmas. Tas ir saskaņā ar 2000. gada Patērētāju aizsardzības (tālpārdošanas) noteikumu 13. punktu un 2013. gada Patērētāju līgumu noteikumu 28. punkta b) apakšpunktu. “Ražots pēc pasūtījuma” ir preces, kas ir īpaši ražotas, pamatojoties uz klienta izvēli. apdari pēc pasūtījuma un tiek nodoti ražošanā saskaņā ar šīm specifikācijām. Visas preces pēc pasūtījuma ir skaidri marķētas attiecīgajā produkta lapā un iepirkumu grozā
  • Ja uzskatāt, ka kādam no mūsu produktiem ir neapmierinoša kvalitāte, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums (kontaktinformāciju skatiet vietnē).
  • Ja precei ir defekts, mēs centīsimies nomainīt, aizvest preci remontam vai remontam uz vietas. Ja nepieciešams, galīgajā pārbaudē tiks veikta nomaiņa. Sākotnējais vienums tiks noņemts.
  • Lai sakārtotu savākšanu, produkts ir jāizjauc un jāiepako.
  • Krēslu atgriešanas savākšanas izmaksas sedz klienti. Arī piegādes maksa nav atmaksājama.
  • Iekasēšanas maksa tiks piemērota, ja atgriešana tiek pieprasīta citu iemeslu dēļ, nevis bojājumu vai defektu dēļ. Piemēram, nepatika pret krāsu, dizainu utt.

Atmaksa

  • Pilna atmaksa tiek izsniegta, ja atgriežat visu pasūtījumu 14 dienu laikā, mēs jums atmaksāsim pilnu atmaksu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiks piemērota savākšanas maksa un piegādes maksa netiks atmaksāta.
  • Daļēja atmaksa tiek izsniegta, ja atgriežat tikai daļu no pasūtījuma. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs segsim savākšanas maksu, taču piegādes maksa netiks atmaksāta. (tikai standarta pasūtījumiem)
  • Lūdzu, ņemiet vērā, ka drošības apsvērumu dēļ mēs varam veikt atmaksu tikai uz sākotnējo maksājuma veidu, ko izmantojāt pasūtījuma veikšanai.
  • Tiek piedāvāta 50% atmaksa, ja 14 dienu laikā atgriežat pasūtījuma izmēros izgatavotās preces, kas nav bojātas pēc piegādes. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu sākotnējās piegādes izmaksas nevar tikt atlīdzinātas — ja tiek piemērota bezmaksas piegāde, lūdzu, skatiet šīs lapas augšdaļu.


Piegādes informācija

Vietnē norādītās piegādes cenas ir piemērotas Lielbritānijā un Eiropā. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas par piegādi uz citiem galamērķiem.
Jūs esat atbildīgs par to, lai jūsu pasūtītās mēbeles ietilptu telpā, kurai tās ir paredzētas, lai tās ietilptu cauri visiem telpas piekļuves punktiem un lai mūsu piegādes transportlīdzeklim būtu pietiekama piekļuve piegādei. adrese. Ja mēģināsim veikt piegādi un nevaram piekļūt izvēlētajai telpai lieluma ierobežojumu dēļ, tad jums tiks piemērota piegādes maksa un tā netiks atmaksāta.
Jūsu pienākums ir informēt mūs par jebkādiem nestandarta piegādes apstākļiem, kas var būt spēkā pasūtīšanas brīdī.
Ja ir veiktas piegādes rezervācijas: ja neesat pieejams mēbeļu pasūtījuma piegādei pēc piegādes datumu vienošanās ar mums, var tikt piemērota arī atkārtotas piegādes maksa.
Kad piegādes datums ir saskaņots un jūs to atceļat ilgāk par vienu nedēļu, var rasties uzglabāšanas izmaksas, par kurām jūs būsiet atbildīgs.
Tā kā jūsu prece ir roku darbs, tās izpildes laiks atšķiras. Ja preces ir noliktavā, tās var piegādāt jums 14 dienu laikā. Ja nē, parastais izpildes laiks parasti ir no 2 līdz 10 nedēļām. Reizēm var rasties neparedzēti apstākļi, kurus 'CosyWood' nevar kontrolēt, tādēļ, lūdzu, ņemiet vērā, ka šādos apstākļos izpildes laiks var pagarināties līdz 20 – 24 nedēļām, par ko mēs nevaram būt atbildīgi. Mēs centīsimies jūs vienmēr informēt.
Piegādes adresē jābūt klāt pieaugušajam, lai rūpīgi pārbaudītu neizsaiņotos produktus, parakstītu un apstiprinātu saņemšanu drošā un apmierinošā stāvoklī. Lūdzu, ziņojiet par defektiem piegādes laikā.
Piegādes brigāde nemēģinās piegādi, ja radīsies veselības un drošības problēmas vai ja var tikt bojāts jūsu mājoklis, un tā nenoņems durvis un/vai logus.
Piegādes brigāde patur tiesības atteikties pārvietot preces jūsu mājās, ja pastāv risks, ka prece vai jūsu mājoklis un īpašums tiks sabojāti. Jūs būsiet atbildīgs par preces(-u) pārvietošanu.
Mēs uzņemamies risku nozaudēt vai sabojāt produktus, līdz jūs tos saņemat. Preces pieder jums, kad esat tās saņēmis un pilnībā samaksājis.
Pēdējais 50% maksājums ir nepieciešams pirms jūsu mēbeļu piegādes. Kamēr šis maksājums nav veikts, Prece likumīgi pieder 'CosyWood'. Ja apmaksa netiek veikta, mums ir tiesības preci izņemt.

Lūdzu, pārbaudiet, vai iepakojumā nav bojājumu piegādes laikā. Ja Jums ir aizdomas, ka prece ir bojāta, Jums ir jāatstāj zīmīte vai jāpanāk, lai piegādes vadītājs atstāj zīmīti par bojāto iepakojumu kā piegādes apliecinājumu. Ja neziņosit par bojājumiem, mēs nevarēsim atlīdzināt zaudējumus.

Gadījumā, ja jums ir nepieciešams atlikt piegādi, mēs varam uzglabāt preci mūsu noliktavā līdz 3 nedēļām bez maksas, sākot no piegādes datuma. Par ilgstošu glabāšanu var tikt piemērota maksa.

Atruna: mūsu pusdienu galdi ir paredzēti un izgatavoti tikai ēdināšanai. Lai gan mūsu galdi ir izturīgi un labi konstruēti, tie nav paredzēti, lai izturētu cilvēka svaru. Smagi noliecoties uz galda, sēžot, stāvot vai lecot uz tā, tas var sabojāt galdu un izraisīt savainojumus. Tabulas nepareiza izmantošana šādos veidos ir ne tikai potenciāli bīstama, bet arī var anulēt jebkuru ar izstrādājumu saistīto garantiju vai garantiju. Izmantojot tabulu, jūs piekrītat to izmantot paredzētajā veidā un atzīstat, ka to neievērošana var izraisīt bojājumus un iespējamus miesas bojājumus. Lūdzu, pārliecinieties, ka visas personas, kas izmanto tabulu, ir informētas par šīm vadlīnijām .

Koka izstrādājums ir izstrādāts, lai nodrošinātu ilgstošu izturību un skaistumu. Lai nodrošinātu galda ilgmūžību un izskatu, lūdzu, ievērojiet šīs vadlīnijas pareizai lietošanai un apkopei: Sargājiet ierīci no ekstremālām temperatūrām un tiešiem saules stariem, jo tie var izraisīt plaisāšanu vai deformāciju. Izmantojiet paliktņus, paliktņus un galdautus, lai aizsargātu galdu no izšļakstīšanās un traipiem. Regulāri notīriet no galda putekļus, lai izvairītos no skrāpējumiem un saglabātu tā gludumu un pulēšanu. Uzglabājiet galdu sausā vietā ar stabilu temperatūru un mitruma līmeni. Nepārslogojiet galdu ar smagiem priekšmetiem vai pārmērīgu svaru. Nekavējoties notīriet un nosusiniet galdu pēc šķidruma noplūdes vai saskares ar šķidrumu. Šo vadlīniju neievērošana vai pakļaušana tādiem apstākļiem kā kamīni, lieli atvērta plānojuma logi, sildītāji vai mitruma līmenis, kas ir zemāks par ieteikto līmeni, var anulēt garantiju un sabojāt galdu.

Ieteicamie līmeņi ideāliem masīvkoka mēbeļu uzglabāšanas apstākļiem ir:

Temperatūra: 15°C un 27°C

Mitrums: no 40% līdz 60%

 

 

AKCIJAS un ĪPAŠO PIEDĀVĀJUMU noteikumi un nosacījumi

Kā tiešsaistes bizness mūsu cenas mainās atkarībā no noliktavā esošajiem produktiem, materiālu izmaksām un akcijām. Šajā gadījumā mēs neatmaksāsim starpību.

  • Laiku pa laikam mēs varam jums piešķirt Reklāmas kodus, ko varat izmantot, lai samazinātu norādīto produktu cenas. Atcerieties, ka kods ir jāievada norēķināšanās laikā!
  • Katram reklāmas kodam ir savi noteikumi, kas tiks skaidri norādīti brīdī, kad tas jums tiks izsniegts (piemēram, kādi produkti, vienreizēja/vairākkārtēja lietošana, kad to var izmantot utt.).
  • Ja jums ir piešķirts unikāls reklāmas kods, kas ir paredzēts tieši jums, lūdzu, paturiet to noslēpumā un neļaujiet nevienam citam to izmantot vai ļaunprātīgi izmantot (piemēram, nepublicējiet to sociālajos medijos). Ja mēs domājam, ka Reklāmas kods jebkādā veidā tiek izmantots vai ir bijis ļaunprātīgi (piemēram, pārdodot to vai kopīgojot to ar citiem), mēs varam atcelt jūsu Reklāmas kodu.

Neaizsargātu klientu politika

Šīs politikas mērķis ir nodrošināt, ka CW Essentials Ltd darbībai nav negatīvas ietekmes uz neaizsargātiem klientiem.

Šīs politikas izpratnē neaizsargāti klienti ir klienti un potenciālie klienti, kuru spējas vai apstākļi liek mums veikt papildu piesardzības pasākumus, pārdodot un sniedzot savus pakalpojumus, lai nodrošinātu, ka viņi nekādā veidā nenonāk nelabvēlīgā situācijā.

Kas ir neaizsargāts klients?

Finanšu rīcības iestāde (FCA) definē neaizsargātu klientu kā "kādu, kurš savu personisko apstākļu dēļ ir īpaši pakļauts kaitējumam, jo īpaši, ja uzņēmums nerīkojas ar atbilstošu rūpību."

FCA sagaida, ka tādi uzņēmumi kā mēs izturēsies godīgi pret klientiem, kad mums ir darīšana ar cilvēkiem ar neaizsargātiem apstākļiem.

Neaizsargāta klienta identificēšana

Mūsu darbinieki ir apmācīti identificēt neaizsargātos klientus, lai mēs varētu veikt papildu darbības, lai palīdzētu ārpus mūsu standarta procedūrām. Tomēr ne vienmēr ir iespējams atpazīt šīs īpašības. Tāpēc, ja uzskatāt, ka atbilstat neaizsargāta klienta kritērijiem, lūdzu, izlasiet šo politiku un nekavējoties informējiet mūs par savām īpašajām vajadzībām.

Neaizsargātības grupas

Mēs apzināmies, ka noteiktas klientu grupas var būt neaizsargātas. Lai gan ne visi klienti šajās grupās var būt neaizsargāti, mēs ņemsim vērā klienta individuālos apstākļus, ja tiks identificēta iespējamā ievainojamība. Šīs grupas var ietvert, bet ne tikai:

  • Klienti ar komunikācijas grūtībām (tostarp mācīšanās grūtības un angļu valoda nav viņu dzimtā valoda, disleksija)
  • Klients ar fizisko vai garīgo spēju samazināšanos
  • Klientam ir veselības problēmas - slimība, fiziska vai garīga slimība, smaga vai ilgstoša
  • Pēkšņa nopietnas slimības diagnoze klientam vai tuvam ģimenes loceklim
  • Klienta personiskie apstākļi – tādi faktori kā finansiālas grūtības, zaudējums, aprūpes pienākumi vai atlaišana
  • Klienti ir īpaši vecāki un jaunāki cilvēki. Piemēram, jaunāku cilvēku var uzskatīt par nepieredzējušu, un vecāka gadagājuma cilvēku var būt mazāk tehnoloģiski spējīgs

Mūsu galvenie principi, sadarbojoties ar neaizsargātu klientu

Tiklīdz mēs domājam, ka mēs varētu sazināties ar neaizsargātu klientu neatkarīgi no tā, vai tas ir mūsu identifikācijas vai jūs vēršaties pie mums, mēs:

  • Nekavējoties pierakstiet to un pārliecinieties, ka mēs ievērojam šo politiku
  • Nodrošiniet jums papildu iespējas uzdot jautājumus par mūsu sniegto informāciju
  • Nepārtraukti meklējiet apstiprinājumu, ka esat sapratis sniegto informāciju
  • Jautājiet, vai ar jums ir kāds, kas var palīdzēt. Ja nē, un mēs uzskatām, ka tas būs izdevīgi, mēs vienosimies, lai turpinātu šo tēmu citā laikā
  • Piedāvājiet jums iespēju pabeigt darījumu pēc papildu apsvēršanas perioda

Ja nevaram palīdzēt klientam, mēs centīsimies pārliecināties, ka viņš saprot, kādas alternatīvas viņam ir pieejamas.