Piegāde

Mēs piegādājam uz Lielbritānijas kontinentālo daļu, Ziemeļīriju, Džersiju, Gērnsiju, Menas salu. Ārpus Apvienotās Karalistes kontinentālās daļas var tikt piemērota piemaksa.
Mēs piegādājam visā pasaulē.
Eiropa: Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija, Francija, Vācija, Itālija, Latvija, Lihtenšteina, Lietuva, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Spānija, Zviedrija, Šveice, Monako, Sanmarīno, Lihtenšteina, Andora , ASV, Kanāda, Īrija. 

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas par piegādi uz citiem galamērķiem.

Piegādes iespējas Apvienotajā Karalistē

Viena cilvēka serviss no durvīm līdz durvīm. (Palīdzība nav nepieciešama)

  • Piegādes maksa: £60
  • Mazas vienības līdz 30 kg
  • Komplektā nav iekļauta montāža

 

Piegāde ar montāžu un kartona kolekciju (tikai pirmajā stāvā, palīdzība nav nepieciešama)

  • Piegādes maksa: £90
  • Piegāde uz izvēlēto istabu ar montāžu un kartona savākšanu
  • Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir kādas īpašas piegādes prasības (piegādes vieta ir augstāka par 4. stāvu, vai jums ir šauras kāpnes utt.)

Piegāde ar montāžu un kartona kolekciju - UK North, Skotija

  • Piegādes maksa: £145,00
  • Ietver pasta indeksus: AB,PH,PA,DD,TR,PL,TQ,CA,TD,EH,G,DG,KA,ML.FK,KY,LL,EX,LD,SA UN SY
  • Piegāde uz izvēlēto istabu ar montāžu un kartona savākšanu
  • Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir kādas īpašas piegādes prasības (piegādes vieta ir augstāka par 4. stāvu, vai jums ir šauras kāpnes utt.)
  • Pasta indeksiem: KW, PA20 un ABOVE / IV un vairāk, un PH35 un vairāk, mēs varam nosūtīt piegādi ar mūsu vietējiem piegādes partneriem Skotijā. Šī piegāde neietver montāžu, un cena tiks norādīta individuāli.

Bezmaksas kolekcija no Northhampton noliktavas.

  • Bezmaksas kolekcija no WS8 6LR
  • Lūdzu, apstipriniet dienu un laiku, kad varēsiet saņemt pasūtījumu.

Šīs cenas attiecas tikai uz standarta pasūtījumiem.

Piegādes nodrošinātāji:
DT, FedEx, Higher Jump un citi.

Starptautiskās piegādes (ārpus Apvienotās Karalistes)

Mēs piedāvājam tikai viena cilvēka servisu no durvīm līdz durvīm (pirmajā stāvā). Pēc pasūtījuma nosūtīšanas jūs tiksit informēts pa e-pastu un SMS par paredzamo piegādes datumu. Piegādes uzņēmums ar jums sazināsies arī piegādes dienā.

Piegādes nodrošinātāji:
FedEx, citi.

Paskaidroti piegādes laiki


Paredzamie nosūtīšanas un piegādes datumi tiek norādīti, kad esat veicis pasūtījumu Cosywood. Tā kā visus pasūtījumus izgatavo mūsu augsti kvalificēti ražotāji, piegādes laiks ir aptuveni 4-8 nedēļas uzglabāšanas precēm un 5 nedēļas galdiem un ēdamistabas komplektiem. Pielāgotu pasūtījumu izpildes laiks tiks nodrošināts individuāli.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka izpildes laiks tiek skaitīts no dienas, kad saņemat pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu.

Kad pasūtījums ir gatavs

Paredzamā piegādes nedēļa tiek norādīta, kad pasūtījums ir gatavs. Precīzu piegādes datumu mūsu piegādes partneri nodrošina vismaz 24 stundas pirms piegādes. Lūdzu, ņemiet vērā, ka gadījumā, ja nevarat pieņemt piegādi noteiktā piegādes uzņēmuma norādītā datumā, piegāde tiks pārcelta uz citu tās pašas nedēļas vai nākamās nedēļas dienu. Atsevišķos gadījumos neparedzētu apstākļu dēļ var tikt mainīts iepriekš iestatītais piegādes datums, un jūs jau iepriekš saņemsiet visus nepieciešamos paziņojumus par izmaiņām.

Kā transporta uzņēmums nodrošina piegādi?

  • Iepriekš sastādīts piegādes plāns, 30 - 60 minūtes pirms piegādes ar klientu sazināsies ar SMS/Tālruni.
  • Delikāto kravu piegāde no durvīm līdz durvīm.
  • Piegādājot preces, kuru svars pārsniedz 120 kg, būs nepieciešama palīdzība
  • Saskaņā ar veselības un drošības noteikumiem ir ierobežots svara daudzums, ar kuru vienlaikus var pārvietoties viena persona.

Ja piegādes dienā neesat mājās, joprojām ir dažas iespējas:

  • Vienojieties, lai kāds pieņemtu piegādi jūsu vietā
  • Mainīt piegādes adresi un kontaktpersonu.
  • Preces var atstāt vietējā pašnoliktavā vai drošā vietā klienta īpašumā.
  • Preces var atstāt pie kaimiņa.
  • Pārplānojiet piegādi uz citu datumu

 

Ja esat nokavējis piegādi:

Parasti jebkurā dienā tiek veikts tikai viens piegādes mēģinājums, taču, ja joprojām esat nokavējis piegādi, mūsu piegādes partneri piegādās jūsu pasūtījumu atkārtoti, tiklīdz piegāde tiks pārplānota. Jūs saņemsiet zvanu un e-pastu par jauno datumu.

Mums rūp vide, un mēs zinām, ka arī jūs to darāt, tāpēc mēs piedāvājam piegādi tālsatiksmes jomā. Kad mēs piegādājam jums no tālienes, mēs noteikti veicam piegādes laiku citiem klientiem, kas atrodas tuvumā, lai palīdzētu samazināt jūsu piegādes oglekļa pēdas nospiedumu. Tātad, kad būsit veicis pasūtījumu, mēs vienosimies par piegādi nedēļas laikā. Dienu pirms piegādes mēs ar jums sazināsimies, lai apstiprinātu precīzu dienu.

Ir ļoti svarīgi, lai jūs pārbaudītu savu pasūtījumu piegādes laikā. Ja neesat apmierināts ar kaut ko saistībā ar pasūtījumu, lūdzu, informējiet mūsu piegādes partneri vai sazinieties ar mums tieši.

Mūsu komanda pārbauda jūsu pasūtījumu, lai pārliecinātos, ka tas atbilst vislabākajiem standartiem, pirms mēs to nosūtām jums. Bet, ja esam kaut ko palaiduši garām vai nosūtījuši jums nepareizu preci vai daļas, vienkārši informējiet mūs 14 dienu laikā. Tas patiešām palīdz, ja nosūtāt mums dažus bojājumu vai citu problēmu vai defektu fotoattēlus. Mūsu komanda izvērtēs jūsu sūdzību un informēs jūs par turpmākajām darbībām. Tas var būt mūsu meistara veikts remonts vai jūsu pasūtījuma nomaiņa atkarībā no problēmas.